Extatisch Communiceren

Presentatie Huub Koch | Literair Tijdschrift Extaze | Thema: Echt / Onecht | Sociëteit de Vereeniging Den Haag | 2 april 2015 | 20:15 uur.

The chief trouble with reading speeches is… you forget what you’re saying. – Howard Gossage

Marketing en communicatie ontlenen hun middelen aan literatuur en kunst. Zelfs de filosofie wil tegenwoordig geliefd zijn, maar woorden en beelden zijn het drijfzand van onze werkelijkheid. – Huub Koch

Iedere dichter is een oplichter. – Arno Steekelenburg.

Extatisch communiceren is poezie als uitgangspunt gebruiken voor marketing. Deze presentatie gaat over het verlangen naar een betere wereld. Maar de wereld heeft vaak een bedoeling. Zij werkt in op de naïviteit van mensen, om gewin te kunnen maken van onze verlangens. Geloof dus vooral niet wat ik zeg. Bij voorbaat dank voor uw scepsis.

presentatie

Foto: Marco Raaphorst. In Sociëteit de Vereeniging bij de presentatie van Literair tijdschrift Extaze #13 – over echt/onecht.

Related links

Gossagisms by Howard Gossage | Arno Steekelenburg (1954-2008)

Advertenties

54 thoughts on “Extatisch Communiceren

Add yours

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Omhoog ↑

%d bloggers liken dit: