Mysterymarketing in Rotterdam

guerrillamarketing

Daar waren ze: van boven tot onder met graffiti beschilderde auto’s die plotseling opdoken op in het oog springende plekken in Rotterdam.

guerrillamarketing

30 tot kunstwerk omgespoten sloopauto’s op stoepen en plantsoenen leidden tot vragen en gissingen: wat is dit voor Guerrillamarketing?

guerrillamarketing

Deze door een sloopbedrijf ter beschikking gestelde auto’s waren door scholieren bespoten onder leiding van kunstenaar Bud de Jong.

guerrillamarketing

De campagne bleek onderdeel van het ludieke project 10.000 Eyes waarmee de politie autobezitters bewust maakt van autocriminaliteit.

guerrillamarketing

De politie moedigt bewoners hiermee aan om hun kenteken gratis in de autoruiten te laten graveren bij bedrijven die de actie ondersteunen.

Aldus een brief die deze week huis-aan-huis werd verspreid door de deelgemeentes. Zo werd het raadsel onverwacht toch nog opgelost!

Advertenties

6 thoughts on “Mysterymarketing in Rotterdam

Add yours

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Omhoog ↑

%d bloggers liken dit: