5 Jaar Zichtbare Zaken!

Vandaag bestaat Zichtbare Zaken 5 jaar! Reden om stil te staan bij dit feit. Allereerst met hartelijke dank aan de opdrachtgevers die dit mogelijk hebben gemaakt. Ook wil ik hier graag speciale dank vermelden voor de support, aanmoedigingen en belangstelling van de lezers van dit weblog. En van alle vrienden en bekenden uit de immer uitdijende sociale netwerken, waar ook Zichtbare Zaken van zich laat horen. En dan last but not least, dank aan al die collega’s, ondernemers, leveranciers en mede-contentmakers die het proces en de bedrijfsvoering van Zichtbare Zaken hebben ondersteund!

18 thoughts on “5 Jaar Zichtbare Zaken!

Add yours

  1. Van harte gefeliciteerd! Moet bekennen: hoewel ik mijn bedrijf 5 jaar geleden per 1 januari ben gestart, was 1 juli de dag dat ik werknemer af was, dus ook voor mij een bijzondere dag! Was ik vergeten, vind het leuk dat ik er door jouw heugelijk feit aan herinnerd word!

    Like

  2. @Mieke Leuk hè die memorabele momenten! @Jos en @maarten Hartelijk dank! @Arnold blijft een schitterend avontuur! @Ronald Daar doen we het voor! @Welmoet en @Bianca Ook jullie hartelijk dank! @Astrid Gaat zeker lukken! @Karin Blijkbaar was 2005 het geboortejaar van heel veel mooie initiatieven!

    Like

  3. Hartelijk gefeliciteerd met het 5-jarig bestaan van Zichtbare Zaken. Goh, wat gaat de tijd toch hard. Krankzinnig gewoon! Maar goed om terug te kijken en te zien dat alles goed gelopen is!

    Like

Geef een reactie

Omhoog ↑

