Wat ben ik nu weer aan het lezen?

calimero4.jpg

Calimero Marketing is een boek dat je binnen de kortste keren vol hebt staan met onderstrepingen en uitroeptekens. Een uitermate verfrissende kijk op marketing voor zelfstandigen en als boek dè pionier op dit gebied. Een echte opsteker!

Dat schreef ik naar aanleiding van een oproep aan de lezers van Calimeromarketing 1.0 door Karen Romme om een reactie te geven op de eerste versie van haar boek. Mijn aanbeveling prijkt nu op de binnenflap van de zojuist verschenen 2.0 versie van haar boek.

Waarom ik graag ambassadeur van dit boek ben?

Er zijn maar weinig boeken die startende zelfstandige ondernemers en professionals in één klap duidelijk maken hoe je marketing kunt bedrijven zonder een megabudget nodig te hebben. Samen met Start vanuit je hart van Patrick Roozemond is Calimeromarketing 2.0 een belangrijke steun en toeverlaat, die je stap voor stap de handvaten geeft om van je bedrijf een succes te maken. Offline en Online.

Wat me ook aanspreekt bij beide auteurs zijn de adviezen over de inzet van huisstijlmiddelen. Dit inspireerde mij tot het schrijven van Zelf doen of uitbesteden? Inmiddels één van de meest gelezen weblog artikelen van Ondernemerslog.nl van afgelopen week.

Nog een tip: Wil je je als zelfstandig ondernemer echt verdiepen in de wereld van Merkdenken en Branding? Lees dan Als jij een merk zou zijn van Ruud Boer en Caroline Welsing.

Eerder logje over Calimeromarketing: De Ondernemersdroom.

2 thoughts on “Wat ben ik nu weer aan het lezen?

Add yours

Geef een reactie

Omhoog ↑

