Een Typisch Geval van Identity Theft

Gisteren zat ik even op Twitter toen een twit van Rupert Howe langskwam: I’m streaming live right now, come chat! http://qik.com/video/347999. Niets vreemds, want Steve Garfield en zelfs GuiGui doen dit soort oproepen. Nu kennen heel veel mensen Rupert van Twittervlog.tv, de ravissante vlogserie met de mobiele telefoon, maar het was alweer enige tijd stil rondom Rupert. Hij is nl. van London naar Canada verhuisd en ik miste hem op Semanal.

Ik raakte aan de chat met Rupert, maar ik vond hem er al zo vreemd uitzien… en gebruikte het videofragment van Qik in de video in mijn posting van gisteren. Tot David Howell, ook een videoblogger, zei: @huubkoch heh…thats not Rupert Howe šŸ˜‰. Toen begon er een muntje te vallen dat dit toch wel eens een kwestie kon zijn van een klassieke Identitytheft… De Avatar is het zelfde bij http://twitter.com/ruperthowe als bij http://twitter.com/twittervlog en ook de gegevens en de url, maar de persoon op de Qik-videos schijnt toch een geheel andere te zijn… Sterker, als je even checkt wat de echte Rupert Howe momenteel voor moois doet met Interactieve Hyperlinks in Videoverhalen op You Tube dan is meteen duidelijk wie de echte is… MannekeMan moet nog uitkijken met zijn vrije Twitter-account… wordt vervolgd!

5 thoughts on “Een Typisch Geval van Identity Theft

Add yours

  1. Thanks so much for your messages and concern!
    It’s @cafn8ed – adam jochum. i swapped my n95 for his n93. my qik settings were stuck in the n95, and he spent 2 days trying to find ways to stop being me.
    I’ve had lots of people contacting me telling me that my account is hacked. I wanted him to make out that the part of Rupert had been recast for the 2008/9 season.
    haha, make him keep doing it. its freaking people out!
    Rupert

    Like

Geef een reactie

Omhoog ↑

