10e Online Marketing Blogkermis

Zojuist is de 10e Online Marketing Blogkermis van start gegaan bij Just Ecommerce. Mijn artikel Onechte Paradijzen en Virtuele Werkelijkheden gaat over Communities en Social Media. Het artikel beschrijft dat alleen goed toegepaste en originele platformen kans hebben. Een vernieuwend artikel volgens Patrick Kerssemakers, gastheer van de Blogkermis. De Zichtbare Zaken Top 5 is hieronder!

De Top 5 van Zichtbare Zaken

Een top 5 is heel beperkend, maar wel duidelijk. Er zijn dus heel veel artikelen in deze Blogkermis die me aanspreken, maar de volgende hebben mijn uitdrukkelijke voorkeur, zij het niet speciaal in deze volgorde (vandaar dat ik er geen cijfers bij heb gezet):

Ik hou van artikelen die ergens een vraagteken bij zetten. Ondernemer én internetgoeroe, is dat wat je wilt? doet dat.

Copywriting voor Web 2.0 en Het belang van een gespreksonderwerp zijn beide interessante postings over taal, een te vaak onderschat communicatiemiddel, dat mij in het bijzonder interesseert.

Versieren kun je leren, maar de jongens van RealMen kunnen nog wat leren van Axe-versiertips op Marketingland.

Er zijn veel echt goede artikelen over webshops, maar ik kan er maar 1 in mijn Top 5 plaatsen: Succesvollere online formulieren, omdat het over een detail gaat dat te makkelijk over het hoofd wordt gezien.

Je kunt Stemmen op mijn artikel in de Poll in de zijbalk van de JustEcommerce.

Geef een reactie

Omhoog ↑

