Nieuw Werk van Ingrid van de Linde

De internationaal werkende kunstenares Ingrid van de Linde, klant van Zichtbare Zaken, toont op haar website recent werk uit de periode 2007 – 2008 met Objecten en foto’s van Performances.

De bovenste foto laat een fragment zien uit de performance La Tentazione / De Verleiding. Bijgaande zwart-wit afbeelding toont het werk Apple, dat gemaakt is van gebreid ijzer. (h 1 m x 1.20 m ø).

Over haar werk zegt Ingrid: Het thema Oost en West is een steeds terugkerend gegeven in mijn leven. Ik voel me aangetrokken tot oerkrachten, deze ervaar ik op plekken als de Himalaya, Jemen en Burma, waar ik in de eenvoud de noodzaak van het leven voel.

Geef een reactie

Omhoog ↑

