Zichtbare Zaken in Marcom Top 100

Sinds gisteren is de Marcom Top 100 van Marketingsfacts weer geactualiseerd. Zichtbare Zaken is deze maand met stip nieuw binnengekomen op nummer 80. Met dank aan de bezoekers van dit weblog voor de Google Pagerank en de stemmers bij Marketingfacts!

De Marcom Top 100 is een overzicht van de 100 belangrijkste Nederlandstalige weblogs op het gebied van marketing en communicatie. De lijst wordt maandelijks samengesteld op basis van de Google Pagerank, de stemmen van Marketingfacts-leden en de waardering van de initiatiefnemers van de lijst.

Nieuwkomers Knowledgecafe (49) | SEO en Internet (81) | SEO Handleiding (82) | Marie-José Klaver NRC (86) | Mijn Kind Online (87)

9 thoughts on “Zichtbare Zaken in Marcom Top 100

Add yours

  1. Gefeliciteerd Huub!
    Goed om te zien dat je leuke blog blijft groeien en blijft inspireren. Voor mij sowieso, met of zonder MarCom notering!

    Like

  2. Dag Huub, ik zag jouw felicitatie voor 1 jaar Adfoblog als eerste staan en dacht: hee, Huub is klaar met broeden. Kon toen nog niet bevroeden (tja dat associeert ineens, ik denk door ‘broeden’) dat ik jou vandaag ook zou gaan feliciteren. Wat ik dus bij deze(n?) doe: Proficiat!
    Enne: neem je mijn nieuwe blog http://MarketingReview.web-log.nl/marketing_review/ nog op in je blogroll? Anders haal ik je natuurlijk nooooit in 😉
    Lekkere Taart gehad trouwens?

    Like

  3. @Simone: Dank je Simone, voor je regelmatige bezoeken! Het broeden gaat goed en is heel rustgevend 😉
    @Jasper: That’s the Spirit! Ook zonder notering!
    @Jos: Je blog zet ik er zo bij, al een slogan gevonden? (The One Stop Direction Blog…? 😉

    Like

  4. Huub, waar haaaaal je ze vandaan, zeg 😉
    Reverend Billy and the Stop Shopping Gospel Choir. That’s Different Cook dan Ad & Marie Jansen. Vind je het okee als ik daar op mijn blog wat mee doe?

    Like

  5. Ha Huub, ik zie dat je er zelf al wat fraais over gepubliceerd hebt. Ik zal een linkje zetten. Groet!
    p.s. Marketing Review krijgt echt geen andere naam hoor! 😉

    Like

Geef een reactie

Omhoog ↑

