De 4e Basisbehoefte

Er zijn veel paralellen te trekken als het gaat over het ontwikkelen van een communicatieconcept of een scenario. In beide gevallen staat het doel van een dergelijke activiteit niet op zichzelf; het maken van een film of het neerzetten van een bedrijf of product.

Een scenario en een concept zijn voor- door- en na-denkers die de basis leggen voor de creatieve vertaling van een idee, een visie, missie of passie … de drijvende krachten!

Tip: Lees dit interview met Jean Claude Carrierre, een van mijn favoriete screenwriters (o.a. alle films van Luis Buñuel en het script van De ondraaglijke lichtheid van het bestaan) van Kundera!

of …

pas dit Characterprofile eens toe op je merk of bedrijf.

Is weer eens een andere ingang bij een Concepting-proces.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Omhoog ↑

%d bloggers liken dit: