Proberen=Doen

Sommige boeken blijf je herlezen, bijvoorbeeld de boeken van Goos Geursen. In het filmpje hierboven besluipen wij de cover van Virtuele tomaten en conceptuele pindakaas. Goos heeft nog veel meer lezenswaardigs geschreven, bijvoorbeeld: Wie Zijn Ik, De magie van drijvende en verbindende krachten in organisaties, een boek om te ont-moeten en tot jezelf te komen. Ook zijn standaardwerk op het gebied van conceptontwikkeling in de reclame: Een Hazewind op Gympen, blijft de moeite waard. Zijn nieuwste boek heet: Als de leuning beweegt.

Advertenties

2 thoughts on “Proberen=Doen

Add yours

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Omhoog ↑

%d bloggers liken dit: